krisfk 2015.09.14. 15:32

Augusztusi kedvencek

Megtekintett filmek/sorozatok + játszott videojátékok: A törvény nevében (7/10), Lego the Lord of the Rings: The Video Game (6/10), Harry Potter és a Bölcsek köve (7/10), Harry Potter és a Titkok kamrája (8/10), Halhatatlanok (5/10), Beavatott (6/10), Batman: Arkham Knight (9/10), Az U.N.C.L.E. embere (8/10), Éjjeli féreg (8.5/10), Sherlock (9/10), Hősök (8/10), Mission Impossible: Titkos nemzet (5/10), Különvélemény (9/10), Verdák (8/10) 

Arra az elhatározásra jutottam, hogy havi kedvenceimből többé nem toplistát csinálok. Nem sorolom föl a top 3 helyezettet minden kategórában, nem, mert legtöbbször nincs három. Úgy döntöttem, csupán azokról teszek említést egy-két mondatban, akik és amelyek megérdemlik.

Augusztusban két mozifilmet is megnéztem, Az U.N.C.L.E. emberét, melyről részletesebb kritikát is írtam, itt csak annyit említenék meg, hogy Guy Ritchie hozza benne régi formáját, érdemes megnézni, Alicia Vikander pedig kiváló alakítást nyújt. A másik a Mission Impossble: Titkos nemzet volt, melyről még nem volt időm leírni véleményemet, pedig van. Jócskán. Először is a film pontosan ugyanaz, mint az összes többi Mission Impossible film, semmi újat nem ad, kiszámítható és helyenként unalmas. Tom Cruise kaszkadőrmutatványai tiszteletre méltóak (direkt sisak nélkül ült a motorra, hogy lássuk: ő az), a zene is jó, viszont ilyen kemény szexizmust ritkán látni mai filmekben, nem elég, hogy a Nőnek nincs nagyobb szerepe annál, hogy ő legyen a Nő, nincs is rajta kívül más női szereplő az egész filmben, az operatőr pedig végig ügyel rá, hogy amennyire csak lehet fetisizálja. Ezt a filmet már annyira nem ajánlom.

Továbbá érdekesnek találtam (bár kicsit lerágott csontnak a tiniregényekből készült filmdömping közepette) a Beavatottat (Zoe Kravitzet emelném ki a színészek közül), bár eléggé azt éreztem rajta, hogy Az éhezők viadalának és a Harry Potternek egyfajta sajátos koktélja, az Éjjeli férget viszont egyenesen imádtam, Jake Gyllenhaal félelmetesen jó színész, már a Donnie Darkoban kedveltem, de a Fogságban és az Éjjeli féreg után azt kell mondanom, a kedvenceim egyike. A film rendezésileg is remek, a hangulat kifogástalan, melegen ajánlom.

Sorozatok terén A törvény nevében második évadát néztem tovább (nem jutottam a végére), sokkal gyengébb mint az első, hiányzik belőle a misztikum. Colin Farrellt imádom benne, a többi főszereplő is a maximumot hozza, a forgatókönyvírók piszok jó karaktereket építenek föl, csak éppen a nagy filozofálgatás és földhözragadt bűnöldözés közepette hiányzik a sztori maga.

Elkezdtem még újranézni a Hősöket az érkező spinoff kapcsán, a Kritizátor blogon jelent meg róla cikkem.

Ennyit az augusztusi filmekről, legközelebb Október elején jelentkezem a szeptemberiekkel. Addig is ajánlom magamat.

 

krisfk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://krisfk.blog.hu/api/trackback/id/tr347675890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása